Gönderen Konu: saçım dökülüyor  (Okunma sayısı 6756 defa)

Çevrimdışı hayrettin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« : 12 Ağustos 2011, 11:17:47 »



iyi günler hocam daha 18 yaşındayım ama saçlarım dökülüyo günde 10 15 tel çokda kafaya takıyorum tepemde seyrekleşme oldu zaten babamda kellik var bende kel kalmakdan korkyorum bu sene ünvsteye qitcem kel kalmak istemiyorum bana önereceqiz ilaç yokmu
Konuyu Paylaş:
  digg  delicious  facebook  twitter  google  google

Çevrimdışı Dr.Bolat

  • Uzman
  • ******
  • İleti: 364
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #1 : 14 Ağustos 2011, 20:31:51 »
iyi günler hocam daha 18 yaşındayım ama saçlarım dökülüyo günde 10 15 tel çokda kafaya takıyorum tepemde seyrekleşme oldu zaten babamda kellik var bende kel kalmakdan korkyorum bu sene ünvsteye qitcem kel kalmak istemiyorum bana önereceqiz ilaç yokmu
Günde 10-15 saç dökülmesi herkeste görülür ve normal bir durumdur,bu dökülme değil saçtaki değişimden kaynaklanır.dökülme olarak değerlendirmek için günde 50-60 saç dökülmesi olması gerekirancak saçınızdaki seyrelmeyi çevrenizdekilrede farkediyorsa bilimsel ilaçlar kullanabilirsiniz.

Çevrimdışı hayrettin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #2 : 15 Ağustos 2011, 12:24:02 »
peki hocam sizin önerebilceğiniz ilaç yokmu cevremde kimse demedi birşey ama ben görüyorum saçımın içi gözüküyo zaten doguştan glen bi seyreklik var bi yardımcı olursaniz sevinirm hocam çok taktım kafaya çünkü

Çevrimdışı Dr.Bolat

  • Uzman
  • ******
  • İleti: 364
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #3 : 17 Ağustos 2011, 23:08:11 »
peki hocam sizin önerebilceğiniz ilaç yokmu cevremde kimse demedi birşey ama ben görüyorum saçımın içi gözüküyo zaten doguştan glen bi seyreklik var bi yardımcı olursaniz sevinirm hocam çok taktım kafaya çünkü
Saç ilaçları "galiba dökülüyor " diyerek başlanacak tedavi değil çünkü kullanarak elde edeceğiniz olumlu etkiyi sürdürmek için devamlı kullanmanız gerekecek,diğer taraftan gerçekte dökülme yoksa hiçbir etkisi olmaz.
doğuştan gelen saç sayınızı artırmanız mümkün değil (parmak sayınız artıramayacağınız gibi) ama var olanların kalitesini artırmak için günde 2 mg biotin alabilirsiniz.
Dökülmeye yönelik tedavi başlamadan önce dökülmeyi kesinleştirmelisiniz.

Çevrimdışı hayrettin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #4 : 18 Ağustos 2011, 12:41:12 »
dediqinz ilacı kullanmamda bi zarar olmazda . 20 tel en faza döklüyo zaten oda elimde çekince saçı. ama seyrek işte canlı tutarmı bu ilaç saçı

Çevrimdışı Dr.Bolat

  • Uzman
  • ******
  • İleti: 364
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #5 : 20 Ağustos 2011, 21:56:49 »
dediqinz ilacı kullanmamda bi zarar olmazda . 20 tel en faza döklüyo zaten oda elimde çekince saçı. ama seyrek işte canlı tutarmı bu ilaç saçı
saç kalitenizi artırarak daha sık görünmesini sağlayabilir.

Çevrimdışı hayrettin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #6 : 21 Ağustos 2011, 13:41:09 »
cok sagolun hocam

Çevrimdışı hayrettin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #7 : 26 Ağustos 2011, 10:47:51 »
dediğinz ilacın 2mg yok diyolar 1 var 5 vr diyolar 5000 hocam?

Çevrimdışı Dr.Bolat

  • Uzman
  • ******
  • İleti: 364
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #8 : 28 Ağustos 2011, 12:56:01 »
dediğinz ilacın 2mg yok diyolar 1 var 5 vr diyolar 5000 hocam?
1 likten 2 tane veya 5 likten yarım tane alabilrisiniz ama 2 mg lık vardır

Çevrimdışı hayrettin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #9 : 28 Ağustos 2011, 13:19:42 »
5 dediqz 5000 olyo dmi hocam diyeride 1000 . ynlış ilaç almyım da

Çevrimdışı Dr.Bolat

  • Uzman
  • ******
  • İleti: 364
    • Profili Görüntüle
saçım dökülüyor
« Yanıtla #10 : 04 Eylül 2011, 16:50:14 »
5 dediqz 5000 olyo dmi hocam diyeride 1000 . ynlış ilaç almyım da
1000 micro gram 1 mili gram a eşittir aynı anlama gelir

Seo4Smf Tagleri: saçım dökülüyor